Digital clock

Tuesday, 7 April 2015

BERSAWANG & BERKERAWANG

Ya allah gile lama tak update blog, malas ke? bosan ke?ate apekeheynyer??

Ishh teruk betul aku nie...nie udah tahap gaban bersawangnyer blog nie, ibarat mcm rumah le..
kalu dah lama tak mengusap sawang2 shiling tu udah boleh jadi kerawang labah-labah hahahaha..
tapi nasib baik rumah teman tak sampai berkerawang lagi..setakat melambai2 je sawang kat bucu shiling..

Adoi...ape nak tulis nie??? udah beku berketol-ketol...yang cayor, sekarang nie,,duit udah macam ayo.
lagi otak berpikir pantas lagi cayo kocek teman hahaha...ape la yang hang dok merapu nie giha oiii...

Erm mcm nie citenyer? dlm sibuk2 mengendalikan perniagaan yang sederhana ni menjual tudung n bju2 online n secara terus nie, Teman pon pantas jugak mencuci mata..degan baju2.tudung2 sambil menjual sambil membeli menang memakai..N yang paling baru sekarang nie..mata teman tertarik dgn deco mendeco rumah nie..nak kata deco beria2 hidak le nampaknyer,,setakat yang mampu je la..brg yang elok jgn dibuang..kita bagi nampak baru semula..ate macam mana caranya?

Ha..teman memunggah bilik anak dara, or bilik tetamu n unisex la gitu, maklumla rumah aptmnt.idak le beso mana pon, TAPI...Jika kita pandai menjaganyer dan menghiasnyer.rumah kecik pon boleh nampak besar kemas n selesa..nak2 pulak selesa dompet kita dan act kita kan hahahah..[tara mampu le maksudnyer]..

Ha nak citer nie..minggu lepas bergegas2 jari dok menelek deco2 dekat tenet..iiisshhh lawa2 semuanyer..x der pon yang share rumah satu rumah yang dlm DRB[Deco Rumah Bersama] tu post gmbr apptment..semuanyer single n double store toq..rumah teman 4story tp rumah lain pintu la..satu tangga hahaha..ok la tu kira bertingkeq2 la kan...

First buat bilik anak dulu, x der comot mana pon..cumanyer lemari plastik dulu udah rabak..sakit mata..
Ate udah alang2 mengemas..kasi tukar lemari beso n mcm2 boleh masuk..kita cat sikit satu layer..buang gambo2 yang lekat kat dinding tu kan...

                    Ha nie gambo sebelum..macam tongkang pecah kan hahaha

Nanti kita add gambo selepas pulak ye, kome tunggu k..nanti boleh kome, kalu nak komen la ye..lawo ke hidakkkkkkkkkkk....

1 comment:

  1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

    ReplyDelete