Digital clock

Tuesday, 7 April 2015

AFTER HALF DECO ALA-ALA

Ermm N3 sebelum nie kan teman cakap kemas mengemaskan..tu baru punggah satu bilik tu..pon udah sempot tau..laki teman cakap, cukup la setakat nie dulu..nampak kecik je tapi mintak nyawa wehh penat jugak katanyer..teman tukang tengok n bancoh le ayo n goreng keripap buat upah hihihi..

Tapi bila udah siap tu puas ati, walau simple nampak lapang bijik mate tau..luas beno nampaknyer..kemas tersusun je rgopenyer..Ermm laki teman nie kalu dia dah berkenan sesuatu benda tu dia akan buat sampai siap..tapi teman pulak tak sanggup,udah berhenti lambat le balik nak mulanyer..bilik teman belum, bilik belakang pon belum punggah lagi..ruang tamu pon haramm dibuatnyer lagi..udah masa x izinkan pulak..jadinyer tunggu je la waktu yang diizinkan ye.untuk siapkan satu rumah ahahahah..dia tolong pon bersyukur bebeno..kononnyer teman yang nak ngecat sendiri..nampak senang tapi susah jugak hahaha..

Ok la tak mau sembang banyak2, nanti kome bosang dengo celoteh teman kan jom tengok hasilnyer...

                                                                       SEBELUM

SELEPAS
Ha amacam? ok ke hidakkk?

No sticker tampal? no.kain bertingket2 atas katil ok....hahaha..

tu pon salah satu cara gak tu, untuk teman mendisplin kan diri..supaya x der longgikan kain tak berlipat n no more kain yang tak bersusun naik abis sebuah katil hahaha..so kerusi bad tu udah dilipat semula menjadi kerusi hihihi..sebelum nie bukak jadikan katil..penuh jerambah kain baju hahaha..

ok renung-renungkan..kemas ke hidak bilik tu hihihi..by by..

1 comment:

  1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

    ReplyDelete