Digital clock

Tuesday, 5 May 2015

SALAM MAY 2015 [UDAH MENINGKAT USIA]

Salam semua, apa khabar? harap semuanya sihat2 sejahtera ye..

Erm nie citer pon udah lepas 4 ari hahaha, tak pe la nak citer jugak.coz udah bersawang2 je dah ha blog teman nie..Ha tahun nie adalah paling lama cuti umum.yan diterima hihihi.dari  01 Mei 2015- 4 Mei 2015 kan..ha citernyer 1 Mei 2015 tu adalah birthday teman hihihi malu i..korang semua cuti kan semperna hari jadi teman..sambil korang pon menikmati cuti setelah lama bekerja..cuti-cuti malaysia...

ok la x mau cakap banyak-banyak. hihihi tak harap pon apa2 yang istimewa tok hari jadi teman nie..tapi kalu ada senyum lebo sampai ke telinga le teman jawapnye..ye la asal nk masuk 1 mei je laki teman mesti balik lewat malam hahahaha..ate idak payah le nak nunggu seperise tngh mlm tu ye..kalu ada ucapan thru wassap ke memang esoknye le teman nengoknyer hihihi..

Tapi tak disangka2.tahun nie pon ada hadiah special jugak tok teman..tau2 bangun pagi ada le sekotak tecik bereben di hujung bucu peti ais>>situ diletaknyer laki teman hadiah special teman tu..ermm tapi dia tak bagi kan,,teman buat2 x nampak je hahahaha..sekalinyer anak kantan teman nie matanye cekap bebeno memerhati..hahahaha..dia yang bawak kotak tu kepadaku..ehhh jual mahal lagi mama ko hahaha..iisshh sapa punya nie..papa punyer barang jagan pandai2 ambik pi letak balik tempatnye...kah kah kah..sian anak teman kucewa rasanyer..terus letak tempat asal..sorry ye cayang mama saje je..

Ok,,bila papa dia dah dengo gitu kan baru dia panggil..teman baru le dia bagi hadiah tu hihihi..tapi masih berbaju tido lagi k..time tu hihihi..kira jadi lah jugak lah kan hahaha..ok tq tq tq sayang..bagi hadiah kat mama...sukeeee sangat...nak tengok x mcm mana rgopenyer..bgi tengok kotak je tau...


NIE LA RGOPENYER,,DAPAT TEKA TAK,
APA YANG ADA DI DALAM TU?

1 comment:

  1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

    ReplyDelete