Digital clock

Monday, 5 January 2015

BERTAMU DI TAHUN 2015

Haaa, Aku tanya apa khabar? Aku Tanya apa khabar Semua....????
Hari nie, hari pertama bekerja ditaun 2015....


Diam2 je udah berlabuh angaka 2014, saat ini 2015 mengiringi...ohhhh mengikut taun umur tahun lepas pon udah berlaboh..tapi ikut bulan kelahiran belum berlabuh lagi k..masih berbaki 4bulan 26hari lagi, baru le genap umor dianga baru..mude beno rasenyer..mudah2 dengan kedatangan tahun baru ini, akan lebih baik dari tahun 2014..Diberi segala kekuatan dengan segala dugaan yang diterima..dan semoga aku menjadi yang terbabaik buat mereka...Amin..Suami, anak2 mohon maaf ye jika ada kekurangan dalam kendalian tanggungjawap kepada kalian..buat keluarga ampon maaf dipinta diatas segala Kesalahan..
Aduahi teremo pulak mak.....

Ok la la..jom sambung gebang2 tahun 2015 nie...tak der citer menarik pon..cumenyer selesaikan kerja2 rumah yang masih berbaki..huhuhu tak abeh2 kome..abih baki 2014..masuk je tahun 2015 masih jugak ada berbaki kain tak dilipat hahahaha...

Semalam sambung menjahit lencana dekat tudung n baju melayu akmal..ingat udah labuh le kerja2 persiapan sekolah nie, lagi dilanjut cutinyer,mak pon lanjutkan jugak hasrat mak nk jahit lencana dihari mak iron baju depa hihihihi...Yang nak jadi ceritanye..menjahit lencana dekat poket baju melayu, ya allah punyer le tekiut2 jari nk jahit..udah nak siap...Allahhh
terjahit sekali pulak dengan bahagian badan baju..udah terkatop le pokednyer..ate jadi le krgoje tetas benang balik..huhuhu...Tak pe sabo....yee...


Apa pon semuanyer selesai dengan jayanyer hihihi..
Kiut je teman jahitnyer kan?hahaha masuk bakul angkat sendiri je..




2 comments:

  1. dear.. i first time jahit lencana sekilah anak.. haha.. anak sulung baru naik darjah satu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi,,so macam mana ok tak fist day sekolah anak tu?

      Delete