Digital clock

Monday, 29 December 2014

HARI TERAKHIRKU BLA BLA BLA

Ha, macam cuak je bunyi tajuknnyer kan????


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*




Ha nie kaedahnyer,,malas nak typ kat pc,,,
hihihi tengah ingt ayat2 trs je ambik enpon typ bla bla bla

Ha nie menu2 terakhir yang aku masak, dihujung minggu December 2014


Ha nie misi transform baju dinding dapo..x dapat corak dinding marble,
tiko getah punyer corak jadi le,,janji bertuko..udah lame giler tau tak tuko,,buruk beno bunyinyer kalu teman kabo udah berapa lama x tuko hahaha? ape nak tau jugak udah berapa lama ye? hahaha Udah jangkau 10 tahun hihihi...kome usah kate teman kedekot pulak udah..tuan punyer blog nie tuko bergaye dari bawal ke shawl boleh..
Nak nuko baju dinding dapo susah beno?ish udah teman kabo kan tadi ini le yang terkahir kan..di bulan December...hahahahaate macam mana cantik ke hidak? tak boleh le nak tanding dinding dapo kome yang lawo2 tu..dapur teman pon keteh keteh je..bukan dapo leterik....

Ha nie pon semangat terlampau nie mama kome kan, gosok baju sekolah hihihihi..
baju sekolah teman gosok, baju kerja sendiri hidak pulak tangan nie nak menggosoknyer hahaha..ini pon baju yang baru2 je..yang taun lepas punyer masih dok dalam lemari tu..itu pon kena gosok jugak buat tuko ganti..buku2 teks n rampaian pon udah siap dibalut, lupe pulak nak ambik gambonyer..ha semangat kan mama korang di hujung minggu terkahir December 2014 nie..[Tup2 cuti sekolah dilanjutkan lagi seminggu, berikutan masalah/musibah[dugaan] yang melanda nagara kita]..

Ha sambil duduk lipat kain yang dah kering sambil nonton GEGAR....VAGANZA...
Ha nie kesahnyer kain tak kering2 udah 2 ari..sejuk je, nak pulak tang ketiak lembab je, ate kalu di bio dekat luo bawah oning..bertambah2 lembab n lambat le nak keringnyer..so kita guna kaedah ini ye..sangkut2 lah di tempat2 yang boleh disangkukan, sambil kipas angin mengedarkan anginnya.jadi jugak le deco rumah tok musim2 hujan nie..


****SEKIAN SAJA N3 AHAD TERAKHIR 2014****









No comments:

Post a Comment