Digital clock

Wednesday, 7 May 2014

XTVT 1 MEI 2014

Errmm ni nak citer pasal XTVT 1 Mei 2014. Ha 1 Mei tu hari ulang tahun kelahiran aku dengan si kembo le kan yang ke T.... Siri. Ape XTVTnyer? simple mimple je pon, idak le beria no pon..Erm xcely hari tu masih dalam menunngu catuan ayo disambungkan..nak jadi cerite.lambat pulak ayonyer sampai.ate mentang2 le hari terakhir pencatuan..udah lambat pulak syabas bukak injap ayonyer huhuhu..Tunggu punyer tunggu kul 10 pon idaknyer ade ayo keluo lagi weh...bdn ulang melekek, ayo memang udah habis beno..orang dalam pantang udah jenhun menahan hajat, boleh dikatekan sapa yg ada kat rumah waktu tu kena tahan le segala hajatnyer..

Errrmm sian pulak le negok semua org tu nahan hajat..pikir punyer pikir, tunggu punyer tunggu memang x sampai2 ayonyer nie....ape lagi hangkot le bebudak dua beradik tu pi hangot ayo kat opis..n sekali mandikan deme berdua...elok2 sampai dekat opis je, org dlm pantang kate ayo udah tibe..issshhhhhh!!!!...Udah penuh tong2 nie di isi dengan ayo..tak kan nak buang pulak ye da, tak baik membazir, hargailah airrrr...Jenuh ooo hampir sebulan hangkot ayo...naik kendorr lutut.naik tingkat 3...dugaan beno..

Ha air dah ada, maka misi harus diteruskan..dari opis terus singgah ke kedai, nak beli ape???
Ok kita pi beli, PULUT 2KG, AYAM 2 EKOR, KERISIK 4 PAKET, CILI KERING 2 HENGGET, KELAPA 3 BIJI, SERAI 2 IKAT, BAWANG KECIK 1 HENGGET, Errrmm mesti kome udah tau kan ape menunyer yang boleh di masak dengan bahan2 tersebut....Bahan2 tu disuruh beli oleh orang yang dalam pantang tu..si kembo..dia nak buat TAHNIK anaknyer pada 1 Mei tu jugak le, pulut kuning tu nak di bawak la sekali ke rumah pak cik teman yang nak menyempurnakan Majlis tersebut..kira buah tangan dari pihak kami le tu...bace le doa sikit..ye moga2 kami diberi kesihatan yang baik..agar kami dapat melaksanakan tanggungjawap sebagai seorang isteri dan ibu.....amin...



Merekalah waris serta jenerasi ibu dan bapa...
[anak2 kacil...]

Ketua keluarga..

Mereka adalah seorang ibu dan isteri yang kuat serta gigih

Allah sentiasa bersama mereka yang tabah serta sabar...
yong n along

MENU SIMPLE KAMI, 
LEPAT PISANG N SAMOSA TU TUAN YANG RUMAH BUAT

MAMA N UMMI TAK SEMPAT NAK BERGAMBO PON


TERIMA KASIH SEMUA, 
UDAH THREE SIRI KOME,
ATE MUDE LAGI KE????



No comments:

Post a Comment