Digital clock

Friday, 9 May 2014

DUA BERADIK TUNJUK BAKAT

Hari isnin tempoh hari nurin bagi tau yang hari selasa mula peperiksaan pertengahan tahun..Subjek hari selasa ialan pendidikan seni.pendidikan seni nie ada 4 pilihan, pilih je lah mn yang dia nak kan? ha nurin pilih cepaan ke hape nama bende alah tu, mama cakap cop cop je hihihi..Mama balik kerja je udah, baru masuk pintu rumah dia dah sebok tu tanyer mama ada ambik daun tak? uisshh ko nie blm sempat mama rebah bontot udah tanyer macam-macam kot...haddoooiii.. Ermmp tanpa buang masa yang dah nak gelap tu, mama p la merayap kat depan2 nun cari le segala daun yang bersesuaian nk buat cepaan tu lah...

Okk nah hambikk semua daun daun nie..ko bawak le p sekolah esok ye..Elok je lepas solat mahgrib deme dua beradik tu sebok tanyer mana kale<<< kita nak prektis la mama..hamboi...uisshh tak sempat2 kome yer..mama dulu x der pon nk prektis2 kat rumah, hamtam je hahaha..ok untuk tidak bagi deme memintak-mintak je teman pon tunaikan le hajat deme tu..lantak kome le janji jangan sepah ye..n sebelum papa kome balik udah siap kemas semuanyer kkk..bkn ape kang papa deme balik kerja penat2 tengok pulak rgumah sepah2 dengan daun segala bagai maunyer tak bertambah penat kawan tu ye dak??? OOkk mama kate deme...


ha gitu le gaye deme menghasilkan bakat masing-masing, si kakak beria2 no ejas2 daun nk design macam mana, yang si adik main hantam je,tp menarik jugak le hihihihi ape pon nampaknyer deme happy..
ok udah siap jagan lupe mengemas wokey... da da....

No comments:

Post a Comment