Digital clock

Friday, 7 February 2014

RINDU KEMBARKU

Baru sempat nk meng up date status huhuhu..
ha korang nampak x tahap kebizian teman hihihi..
Nie cite miggu lepas..

Miggu lepas, cadangye nak balik kampung
tapi tepaksa dibatalkan, sib baik tak bagi tau kat mak di kg
kalu tak kesian dia dok menanti kepulangan kami..
sebab musababnyer, hubby teman ari khamis tu 
udah terlajak lewat pulak balik kerjanyer..mesti la dia pon kepenatan.
kang pakse2 jugak karang lain pulak jadinyer,,kena pulak dengan jalam jem nanti
mampus guee.. kene bebel pulak..huhuhu
makanyer kami tunda le hajat kami tu..insyaallah mingu depan balik la kg..

So hari sabtu si adik kembo jemput p rumah dia ada kenduri..
kak ipar dia betunang, teman pon tak berani nak bagi keputusan kan
ye la kang kita kata boleh,tetiba lak hubby kata dia kena kerja
errmmm nak hangkut anak2 je p macam x syok pulak kann

2,3 kali pagi sabtu tu dia tanyer,jd x dtg..mak mertua dia 
dah beria-ria ingat kami datang,, alahai sian pulak,,
tapi teman tetap jugak cakap yg teman tak berani nak bagi keputusan

alih-alih dlm kul 12tngh ari baru tanyer hubby
jadi tak nak p rumah adik..errrm lama gak nk dapt keputusannyer..
isshhh tak mau lle tanyer bnyk2 kali..kalu dia phm teman mesti dia bg jawapan kan...
ermm tup tup dia kata ok pergi,siap-siap k..

Alhamdulillah, terus reaply sms adik kata kami jadi p rumah
suka dia,menanti n terus menanti la hihihi
dari tetamu ramai.tinggal depa anak beranak je dekat rumah baru kami sampai hihihi
baru syok nak makan banyak..kalu org ramai, nanti cover2 kan.hihihi
alhamdulillah keluarga mertua dia pon,peramah gak macam ahli mertuaku...

Teman sampai-sampai je,pak merua dia terus pelik mukenyer,
adeke dia pelik,kenapa pulak si zira ni dekat kereta hitam tu, tadi dia dekat dalam
hahahaha,,baru dia teringat yang dekat luar tu ziha hihihihi
then baru dia teringat yang menantu dia berbadan 2 hahahaha..feeeeninnggg aaaaa
 
hihihi hubby teman kate kat suami si adik,,uuiiisss same giler sebiji,
macam akak masa ngandung dolu2..hahaha

Tu la kakak ipaq adikku...
Semoga berkekalan HIngga Ke Jinjang Pelamin..









No comments:

Post a Comment