Digital clock

Monday, 2 December 2013

KENDURI KAWIN DI GOLF CLUB BANDAR SRI DAMANSARA..

Salam ri sabtu ri tu ada kenduri kawin dekat GOLF CLUB BANDAR SRI DAMANSARA nie..
Ate teman pun hangkut le pengiring2 teman yang ada hihihi.
Anak-anak udah semestinya..selebihnya kakakku n adik seirasku hihihi

makenyer kami pi tanpa berpacaran dengan suami masing...
kebetulan pulak time tu ke 3,pasangan nie bekerja..
suami teman outstation ke Kelantan..
suami si kembo teman tu oustation ke Terengganu
suami kakak teman berkrgoje..
kami 3 baradik le pe wakilkan family masing2..

Ate kome tahu le kalu dah masuk Golf Club...jalan utama nak menuju ke dewan tu diiringi dengan 
kolam renang yang asyik kebiruan airnya...oohhhhh
ape lagi bebudak 2 orang tu..terus je nak menuju kesana..
si akmal kata,mama tak pe la mama masuk dulu nanti adik masuh
huhuhuhuhu ko hingat senang ke hati mama nak lepaskan ko je dok tepi kolam tu
ohhh tidakkk.jom masuk, pi makan dulu...

biase la kalu ade bende yang depa tak dapat tu 
susah hati je rupenyer...tapi ikut jugak le masuk kan...
makan-makan menu yang disediakan..macam2 ada
menu sampingannya..

LAKSA
BUAH CELUP COKELAT
BUBUR KACANG
KUIH MUIH
GULE2 
THEN 
PELAMIN MINI PHOTO 
UUUUIIITTT

Tapinyer kome nak tau tak..ade sorang budak nie
peaaahhh sombong giler koooo...
panggil pon dia buat dek je
eeehhh dia buat2 tak kenal pulak dengan teman nie..

hamboiiii ko, ko hingat ko hensomm sangat ke..
suami aku lagi hensom ko tauuu
iiissshhh kome nak tengok rgope budak tu ha kejap....

*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
**
**
*
*
**
*
*
*



Ha ini la budak yang teman cakap tu...
sekarang nie jenuh betul nak ambik gambo dia tauuu
macam2 peel, semakin beso makin banyak akai dia 




Ha kome tengok tu..mama je yang fukus 
si bebudak tu huhuhu selagi tak bawak keluo ke pooll tu
mencuke je muke deme sabo je laa...



Ha ini budak aaa memey tauuu
keluo keluo je dari dewan tu
kalu tak di tegur,rasenyer melompat depa dalam kolam tu huhuhu
dapat rasa air ditepian pon jadi lah ye..nanti kita datang nie lagi yee


Ha nie la pengiring teman lagi 2 orang tu hihihi
kiri tu kakak sulung teman...
ha kanak tu mak buyung,sikembo teman laaa




No comments:

Post a Comment