Digital clock

Friday, 15 November 2013

CITER YANG DIPERAM LAGI

Kesahnyer 10hb ri tu hihihi, lambat kan teman up date...hahaha

Memandangkan 11hb 11 2013 ri tu birthday my hubby...
tapi dia pulak kena pi out station ke KEDAH..
makenyer hari 11bh tu tuan badannyer x der kat rumah kan
so ... nak buat apa2 pon ri ahad tu je la...

Teman tak buat sambutan beria2 pon...coz buah hati intan payung teman nie
bukannyer minat kek2 ni bagai...kalu ada kek pon atas dasar kesian kat anak2 je
nak nyanyi epy beday papa je..tapi keknyer mama n anak2 je yang makan..
so tahun nie no kek ye cik abang cayang...

Hubby teman nie senang ja nak bagi hadiah kat dia
Nasi+ lauk pauk ja,hadiah berupa barangan pon diterima gakkk
coma kek je dia memang tak minat laaa....
ha senang kan...x payah pikio nk buat kek thema ape ke??
pikio je nak masak apa yang sepecial kat dia...

sepecial ke sangat yang teman masak nieee
nampak macam biasa je yeee
nak tengok tak menu apa??
tapi bagi teman itu menu luo biasa le nie

 coz, menu nie selalunyer kami makan kat kedai ja hihihi
tapi semperna beday suami tercinta teman masak sendiri la untuk dia
lebih afdal kan...pestime tu beli ikan siakap n masak siakap 4 rase..
ha korang selalu makan siakap 3 rase..teman masak siakap 4 rase...
kome bayangkan lah macam mana 4 rase tu ye hihihi
Kailan ikan masin tu macam dh wajib ja kalu nak lawankan dengan lauk pauk gitu
tom yam pulak tok banjirkan nasi hihihi

alhamdulillah puas hati teman,,licin papa n anak2nyer makan siap meratah lagi
budak 2 beradik tu...
mentang le ikan tu mama korang baru pestime masak kan...
bodek baik punyer ayat...sedap betul mama masak hari niee errrmmm sedap..
papa depa pulak cakap: pandai gak ye sayang masak ikan siakap nie...
ohh mentang2 le sayang abang nie tak pernah masak sebelum nie yee...
tapi tak pe sebab dek pujian ikhlas suami tercinta
TERIMA KASIH SAYANG MASAK UNTUK ABANG...
SEDAP,, ohhh berbunga2 le teman...
berbalas gak peperangan teman time siang ikan nie taauuu
mana taknyer , si kantan tu sebok nak nolong jugakkkk
katanye mama bagi adik tolong...adik pon nak dapat pahale jugak
kan epy beday papa niee...errrmmm yo la nak oiii

hadiah lain teman x der le kottt
tapi hadiah terkejut ade la gak tok papa
nak tau ape tuu
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ha nie dari nurin...dia buat malam hari ahad tu..
sorang2 godek kad nie dalam bilik
kejap-kejap dia dia menjerit
adik.. jagan le kacau kakak....

kertas tu siang tu lagi dia dh dapat..
dia dok kebek dlm bag harta karun mama.
.jumpa le kertas warna tu yg satu2nya ada dlm bag mama
sampul kad nie dia ambik yang terpakai ja
dia oleh kononnyer sampul tu khas tok kad papa je
lupe pulak nak ambik gambonyer...

mlm tu sebelum tido, dia pesan kat teman,
mama esok tolong bagi kad nie kat papa ye pagi2..
ok, teman tak tengok pon hasilnyer..

pagi2 tu,nyaris2 jugak tepula..
haa teman bagi le...
Nie pa anak awak bagi kat awak...
senyum je papa dia negok kad tu..
ohhh hensemnye papa hihihihi

apa pon papa terharu, anak buatkan kad hari jadi tok papa...
TERIMA KASIH SAYANG katanyer kat si nurin
sambil usap kepala nurin yang tengah tidur kat bilik
ye la time tu baru kul5.30am kott 
ha awey giler kan hubby teman pegi kerja...
nak buat cam mana dah namenye tugasss ye dakkk...
KAMI SAYANG PAPA..


OK lah sampai cinie je dulu ye citemiter kite ye babaiii...













2 comments:

  1. ikan tu memang sedap hihi..rase masakan tu entah le..deme kate sedap le hahaha
    senyum sampai ke telinga dipuji hihihi..

    ReplyDelete