Digital clock

Thursday, 4 April 2013

LAWAT-MELAWAT


Ha nie kesah LAWATAN KE MELAKA, sek KAFA si nurin...
mcm yg tertera dekat atas tu le kannn, Dah berminggu2 dh nurin bawak balik surat tu,,biasalah bebudak pantang je cikgu dia bg kertas,,lawatan ke,,membeli2 ke or apa je lah,,katanyer cikgu kata semua kena [maksudnyer mcm wajib le tu] hihihii pargak le mama papa ko nurin ooo hihihii kalu dah semuanyer WAJIB...?????
Nurin tanyer boleh ke ma nak p Melaka tu? errrrmmm saya dok cakap dgn dia,boleh tapi meh bagi mama 5A baru leh pegi,,hihihihi coz sblm dia bwk balik surat nie baru habis ujian awal thn kan jd saya dok bg syarat tu la kat dia hihihii..
TAPI...


Ha nie keputusan yang nurin dapat dlm ujian tu,,ada 2A ja...
Dapat2 je kptsn nie Nurin x sabo2 soh tengok,,yang bestnyer dia kata.
''MAMA TENGOK LE KERTAS KITA,TAPI KAN MAMA BOLEH LA YE KITA PERGI'' errrmm mama tengok le dulu ye>> tau x sebab yg nurin maksudkan dia dapat A cuma 2 subject je tah hape ke subjectnyer x nmpk pulak kat atas tu hihihii...ISH ISH ISH,,zaman mama sek dolu2 smpi sek menengah pon x pernah dapat p mana2 rombongan tauuuu..sedih mama...ermmm tapi wktu tu kami adik beradik paham sebab apa kami x leh p joint rombongan tu..waktu tu sumber kewangan tidak mengizinkan,tapi apa pon kami adik beradik bersyukur n berterima kasih kat mak n arwah abah kerna telah membesar dan beri pendidikan yang terbaik untuk kami adik beradik... love so much....mak n arwah abah....ok lah dh masuk bab lain pulak kan hihihiii


No comments:

Post a Comment