Digital clock

Friday, 5 April 2013

Jem & Roti

Hai kawan2, nie citer pagi td nie tau OTW nk p kerja..
JEM & ROTI boleh kengyang kan???
hihihii tapi nie bukan jem & roti tau,
asyik2 tajuk lain dari entry ye dak kengkawan, hape2 la kengkawan hihihi
JEM nie ha pagi tadi
hihihihi kesesakan lalu lintas x terkawal kate ko..hahaha
x  pernah2 lak jem macam nie sblm nie paling lama pon 5-10 minit je la kalu nk ke opis tu.
Tapi hari nie lain dari yang lainn kooo..antara 5-20 minit mak jemah masih dok tang tu jugak tauuu,
 mcm siput jln2 brhnti rehat jap,,tu la mak jemah kata tadi, kalu ada roti n jem pon dah kenyang hahahaha..
ape2 la mak jemah oiiii...hihihihi

2 comments:

  1. Masa ni jem giler2 sbb ada eksiden la ziha..menghala ke tol LDP tu. sib baik le naik motor...kalau naik keter memang sah2 berjam2 la nak sampai opis.

    ReplyDelete
  2. Ha tu la pasai,,x pernah2 ambik masa 20mnt keatas nk smpi ke jln Ara tu hihihi

    ReplyDelete