Digital clock

Friday, 14 August 2015

UDAH LAST DAY....

Apa khabar semua..
Mak Aihhhh, lama gila tak masuk rumah nie...udah bersawang lagi bejerambai pulak huhuhu,,,
Lama kan korang pon dah malas nak baca blog teman ye..
Ate tak pe kalu rgope itu..teman nak keluo rgumah tak nak balik lagi dah...teman mergajuk nie......hahahaha...Kome mesti kata kat teman ate pergi le ye kan????? menrgecor dah ayo mate teman nie..tak sorgang pon nk pujuk teman..Lantaknyer le nk pujuk ke hidak ke...teman nak nuleh juge...
kome tak nak bace kome negok gambo je ye...

N3..SEMINGGU SEBELUM RGAYE

Ha citernyer rgope ini..teman tahun nie nk sambut pose dengan rgaye..beria sikit le..sikit je tau..bukan banyak pon ala kadar sekadar nak merase je....Teman cat rgomah..kan dah update margen..Lepas tu nk seminggu nak rgaye teman hias le rgomah teman yang x sebeso mana tu..simple2 je x der perabot baru, x der rhomah baru, barang lama tukar baju je....ok la jom nengok rgopemana deconyer...


Niele Deco Simple Dari Teman...
Lawo ke Hidak???


 Ha nie la family teman...
selfi je..x der sapa nak ambik gambo yang lain turn rumah mertua

Sesi Salam2, Dapat Duit Raya...hihihi


Nie Raya ke 3, 
Tak Raya kemana pon konon nak balik Kedah, Tapi Mertua x sihat pulak
Jadi Kami pi Ronda2 Lumut Je la...

Selfi2 1 Family sikit hihihi....Nak pulak asben teman tu selfi2



Ha yang nie, Abang Sado Katanye..Akai Panjang Ragam pon Banyak...








1 comment:

  1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

    ReplyDelete