Digital clock

Tuesday, 18 March 2014

DUGAAN..

Lama betul menyepi blok nie ye, ayo di catu,
idea teman pon kena catu gak weh hahahaha..

Jenuh kome ayo tak mandang nie,
banyak betul dugaannyer,
keadaan cuaca sebelum nie yang x menentu..

sekarang hujan, dapat jugak membantu untuk mengatasi masalah jerebu..
nak citer-meter kat cinie jdnyer..
anak-anak teman batuk sejak 2 ari lepas.
semalam mlm paling ketara le batuk deme,
terutama nurin, ingat batuk2 biasa je
tapi dok perati-perati, macam teruk je batuk dia 
ohhh kene bawak p klinik nie..

Sib baik le malam masih mude, baru kul 8pm.
x der le susah2 nk bawak p sepital bagai.
so teman bawak p klinik dekat-dekat rumah je..
geduk gedik geduk gedik, ate kome tau x apa geduk gedik tu??
[siap daftar, layan akmal sembang sementara menunggu giliran]
ha masa berlalu gitu..hahahah tiba le giliran kami.

ye nurin kenapa? tanye dokter tu..
batuk la dokter..errmmm
Eh dia ada semput ke tanyer dokter ?
errrmm x der pulak dokter..
ok kita cek ye..

Errrmmm ketat sungguh nie kata dokter..kosong
oohh ye dokter, ape yang kosong pon teman x tau..
buat phm2 je ape yang dokter ckp tu..mgkn mksd dia x der oksigen kot...
ok kita ambik nib la..errmm ok dokter..

Issshhh anak teman kena semput pulak ye, 
itu le namanyer dugaan kan? terimadengan redho..
isshh panjang beno citernyer kan..boring kome ye...


Pestime guna bende alah tu, mama pon tak tau guna hihihi
mama pernah sedut gas ala2 mcm tu, masa nak beranakkan korang berdua je
naik lali teman sedut bende alah tu tau....
**udah2 terkeluo tajuk pulak ye hahaha**

itu je la citer, yang teman nak sharekan..daaaaa...








No comments:

Post a Comment