Digital clock

Thursday, 12 December 2013

CUTI DI KAMPUNG VS KENDURI KAWIN

Ha nie citer minggu lepas,teman balik kampung bersama anak2 tercinta, 
tanpa ditemani oleh suami tercinta dek kerana tugasnya...
Tapi teman tak balik sendiri, teman tumpang adik teman je..
seb baik le keta depa pon kosong,
kalu depa dag ada askar2 depa nanti cam ner nak tumpang kan hihihihi..
Teman ambik cuti ri Jumaat ri tu..sampai ri isnin.
balik tu pon sekali harung dengan kenduri sepupu teman....
tapi hari jumaat tu kami bertolak kul 9.30am sampai perak kul 12pm..
kami tak terus ke batu gajah pon..coz mak buyung tak larat nak berehat katanyer..
so kami bermalam di SMTD ja..mak teman pon tak der..dah dok umah pengantin 2 minggu awal hihihi
kami2 je la kat SMTD ri jumaat tu.pagi sabtu tu baru bertolak ke Batu Gajah....

Ha bila dah balik kampung macam biasa lah..bebudak nie dapat pijak tanah
bedesup peginye...abeh ditawap jalan raya depan rumah opah hihihi
kayuh basikal..sorong basikat, angkat basikal hahahaha..


Tengok Nurin tu sanggup sorong basikal hahahaha..
ate kaki udah panjang hihihihi...sorong pon sorong la ye nak oiiii..



Akmal n topeng atromen, ucu rahmat beli masa singgah kat r&r tapah,,
sempat lagi tau ini budak pau ucu dia
Ha basikal nie dah 2 jenerasi tau..dari teman kecik nie arwah atok zahari belikan
la nie teman pon udah 29thn huhuhu tahan sungguh kan basikal nie
kalu la nie punya basikal, pakai 2 tahun abis punah huhuhuhu...



Alamak ape dah jadi nie...
ha nie basikal 1 jenerasi ja..umur nurin nie 
mude 2 tahun kot dari nurin hihihihi..opah belikan..
tapi tengok apa sudah jadi looooo
abih patah luruh bahagian2nyer hahahaha
nurin punyer kerja la nie..huhuhuhu
nasib baik la depan rumah ade tukang kimpal hihihihi.


apa lagi si akmal cepat2 tuju ke tukang kimpal hahahaha..
nanti terkejut pulak opah balik nanti tengok basikal udah luruh hendanyer hahahaha


Ate kalu udah duduk rumah bertanah..
berbudi je kita..berhasil le bunge ye dak ...taman bunge mak teman...
elok subur je walau pon tak bertuan 2 minggu lebih hihihihi..

ok esok2 teman update blog lagi le pasey orang kawin pulok..kkkk




















No comments:

Post a Comment