Digital clock

Friday, 13 September 2013

NAK ADIK!!!!!

Ha ini lah orangnyer yang nak adik tu...
bukan korang je nak,hihihi mama pon  nak jugak
tapi sabar ye,sabar itu separuh dari iman..okkkk

meh kita layankan gambo2 kat bawah nie yer, gelagat bebudak nie
bila tengok baby baru...


Tekun melihat opah siapkan baby, baru lepas mandi,,
opss lupa lak nk perkenalkan yer..
ini bukan cucu mak teman ye,,
ini anak kepada sepupu sebelah suamiku...


tengok nurin mulanya dia nk kipaskan baby tu,
teman kata usah dibuat,kang x pasai2 tecalar balar kpla bby kang..
alih2 dia yang berkipas huhuhu
tak mau berganjak depa dari situ..sampai siap depa tunggu..


Ha kome nengok tu baby tu tengah menganga,
tengah nagis tu, sejuk kot..tang tu la yang teman rindu tu
isssshhhhh baby nangis syok oooo dengonyer
tambah lak udah lama idak dengo baby nangis
ate,bila dengo je bby nangis,jam2 tu terasa lak nak baby cepat2 hahahaha


Ha baby dah nk siap di make up kkk

Hai nama saya 
DHANI ADAM AQASHAH

Kak long Nurin suka beno kat dhani,
ha tengok dhani pon dok renung kak long nurin ja tu..


Sayang kak long nie...eemmmmuaahhh..
mama cepat2 la ada adik!!!!!
insyaallah ye anakku
ada nanti rezeki kamu nk beradik pulak k..






4 comments:

  1. betul besnye kalu de abby g kan
    rndu bau baby hehehe
    comei je kak long nurin ye
    salam perkenalan dari ida
    jemput singgah blog ida ye
    umielman.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal kita ye..betul tu kak rindu bau baby n tanginsan..

      Delete
  2. haah..betul tu...samalah ngan ila...rindu nak bau n main ngan baby...bila Nampak baby...rasa cam nak ada baby lagi..hehehe..

    salam kenal yer..ila follow sini =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq coz sudi jengok blog ziha,salam kenal juga dr ziha..

      Delete