Digital clock

Tuesday, 27 August 2013

TEMPAT TUMPAH DARAHKU

KEINDAHAN ALAM SEKELILINGKU


Ha nie la suasana petang di kampung halamanku, 
Gambar nie teman ambik time balik raya ri tu,
Biasa lah balik kg sekali sekala, petang2 ronda2 kg le kami sekeluarga
Akmal cakap rumah opah baaaaanyak BAPELO...
coooowwww pon banyak jugak..
biasa lah tu kalu dah namanyer kampung kan.
tapi bebudak nie seronok betol kalu ada bapelo n cow terlepas kandang
n masuk kawasan laman rumah opah...mesti depa menjerit2...
OPAH, OPAH, OOOOPAAAHHHHH..CEPAT-CEPAT
BAPELO TU KAT DAPUR TUU..DIA NK GIGIT RUMPUT...
huhuhu..sekali opah pon keluar,,sekalinya bukan bapelo...
ITU LEMBU...bukan KRGOBO.....hahahaha
nak tau kampung teman apa namanyer kejap ye...

Ha nie la nama kg teman..UNIK kan??????
SMTD [SOUTHERN MALAYAN TIN DRAGIN]
ok lain kali kita citer tentang sejarah SMTD nie ye..
ERRRMMM panjang citernyer kena buat N3 lain k..
Kita sambung cuci mata dengan keindahan alam semula jadi.

 Kome tengok je la kan, keliling rumah mak teman nie 
dikelilingni oleh kehijauan pokok,,n 
kolam2 ternakan ikan,yang dulunya adalah satu satu sejarah..
nanti kita sembang panjang lebar lagi k...
TUNGGU....

2 comments:

  1. best ooooo balik kampung cenggini....
    untung anak2 u dapat merasa ni semua....
    anak2 i tak dapat nak merasa...
    and yesssss anak2 i pun jakun gak....
    tak yah tunggu bapelo....
    ciken pun dah cukup bikin havoc ok hahahahaha...

    ReplyDelete
  2. Hahahaha,ngeleng kepala kalu bebudak nie lama di kampung,smpi opah jenuh le nak menjawap soklan2 depa, mcm2....

    ReplyDelete