Digital clock

Monday, 6 May 2013

KEJADIAN TAK TERDUGA


Ha kengkawan, semenjal 2 menjak nie cuaca kita x menentu, panas hujan ribut...
kalu hujan sekarang nie x der yang sikit2nyer kuat betul..
Nie citer petang Jumaat, kengkawang tengok je la keadaan dlm gmbar yang sempat saya ambik dalam kesibukan lalu lintas yang terbatas dek kerana air memenuhi ruangan jalan raya n pejalan kaki tu,
Dah macam waterfall dah jadinyer...Memang deras airnyer tu kengkawan...percayalah kata saya aaahhh..Hari sabtu tu pon keadaannyer hujan sangat lebat di petang hari....
Jadi kepada yang ibu bapa,,awasi anak2 anda daripada bermain dikawasan air bertakong,,n kepada pemandu di jalan raya,,hati2 lah memandu ketika berdepan dengan situasi bergitu..sekian...


2 comments:

  1. malang tak berbau kan....
    so silalah beringat....

    ReplyDelete