Digital clock

Wednesday, 22 May 2013

HUJUNG MINGGU LEPAS

Hari Sabtu lepas, teman bawak anak-anak pi PSN ja, teman nie kalu dlm seminggu tu mood asyik x betul je
mesti hujung minggu tu teman kuar bawak si kantan n si niner teman tu tempat2 yang depa leh luahkan perasaan hahahahaha...
untung korang kan dapat mak yang memahami..ki ki ki...

Marah pon depa, sayang pon kat depa jugak....

Kakak n Adik kalu jadi BFF

Menghasilkan Seni Terunggul hahaha
Apa Dah Jadi Nie???

*****Ini Baru Dikatakan Seni.....*****

Tenung nak oi..
ANTARA PERSEMBAHAN-PERSEMBAHAN DI
PSN
 


2 comments:

  1. bukan kids jer enjoy...
    kita pun jadi leka bila ke tempat2 camni kan sis...

    ReplyDelete
  2. hahaha mama pon tumpang sekaki hihihii

    ReplyDelete