Digital clock

Thursday, 23 May 2013

2 HARI LEPAS


Mama, mama, mama........
darah nie cepat la....itu le yang dipekekkan oleh si kantan teman sorang tu...
Haaaa darah????kenapa ,kenapa???ooppppssss kejap-kejap
tak sempat nak bawak masuk bilik air udah menitis ke lantai....
dan menghasilkan corak yang sangat klasik hihihihi...
Kalu korang nak tau saya pon macam tu jugak..pantang panas dlm badan je ha
rase mcm selsema,tp bukan air jernih yang mengalir,tapi ianyer darah oooo..
sampai sekarang pon masih terjadi loooo..


1 comment:

  1. sib baik mamanya ada experience ni juga...
    so tau lah apa nak buat and tak panik kan....

    ReplyDelete