Digital clock

Thursday, 25 April 2013

TAK LULUS?????

Tu la,,Cikgu udah kabo, banyak buat ulang kaji...setakat sekali baca n terus buat boleh ke????

Boleh tu memang boleh la..nasib-nasib je la kalu ko lulus kan???

Mungkin ada bab yang ko lepas, mungkin jugak ada yang x lepas betul x???

Lebih kurang gitu le citer teman nie*****nak tau ?????? jeng jeng jeng......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Ha bende alah nie le yang teman maksudkan,,hihihihii udah 2 kali teman buat idaknyer nak menjadi,,
Baca dah baca..bukan siap baca siap tiru lagi tu..x jugak dapat markah penuh...coz rupe2nyer org yg teman tiru tu jawap soalan kertas tamil..teman jawap kertas kemahiran hidup hahahahahahaha

Sebenornyer teman nak buat apam mekar,,kabo kat kome..tapi udah 2 kali teman buat idaknyer  nak mekor2 setakat meko di pinggan aje le...nampak gayernyer....
Tapi kome jgn gelak,,,habis weeehhh apam teman tu rgopenyer burguk,,rgasenye sedap bebenooo...

''PERCAYALAH KATA KAK TON"...tengok apam teman tu comel kan????




No comments:

Post a Comment