Digital clock

Saturday, 9 March 2013

Tersentuh giler hatiku.....[G...M]

Hari nie kena p buka office coz ada maintenace nak buat kerja, dan macam biasa kalu kena jengukkan muka waktu cuti, kerja rumah n masak- memasak kenalah diselaikan dulu...kul 6am dah bagun,lepas solat subuh terus zasss p mulakan kerja2 untuk memasak, dok ralit2 memasak baru siap 2 jenis lauk dlm kul 7.40am,,oopss x sempat nie nak tumis sayur,kain baju pon belum sempat nk jemur nie aduhh,,,bebbudak nie tak bagun lagi...dan mula le radio berbunyi dari dapur tok smpikan bunyi ke dlm bilik...hahahaha apa lagi jerit2 la panggil nurinnnnn bagun2 mandi mama nk p office nie cepat2..akmal yg dh bgn kul 6 tlg temankan diri sambil tidur atas kerudi depan buat dekkk je dengar bunyi radio tu hampeh betul bolayan je dia.. tup2 massange masuk dr si dak maintenance tu, ''kak dalam kul 10am ye,hatware bukak kul 9....baca2 je trs aku berdesup..hangin..janji kul 9am..kul 9am hari nk buat kerja baru sebok nk cari barang..padahalnyer dh tau 1 minggu awal yg nak mai cnie buat kerja...kita nie dok terkejar2 le nak siap2kan kerja rumah,biar sama balance kerja rumah siap n kerja kat office siap, bukan apa papa bebudak nie dah janji nk bawak keluar...kalu dah sampai pon lambat,makanyer lambat le jugak siapnyer...ermmmm hampeh tullll..dah sampai lambat sempat lak depa terus pi minum dulu aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......ha nie depa baru sampai 10.40am n baru nak punggah2 barang, ok la nnti sembang lagi da da.....

No comments:

Post a Comment