Digital clock

Friday, 8 March 2013

Muda-Muda Pelupa

Muda la umur macam saya nie baru 20thn 9bulan...hahaha, ni citer pasal pagi tagi dlm kul 7.50am, dok kemas2 tang singki sblm nk keluar p kerja, dok alih2 jak masukkan ke dalam singki tup2 terpandang menda alah nie.....


Alamak....nurin tak bawak air...aduh patut la masa dia dok turun tangga asyik dok perati ja mcm ada yg kurang tapi tak perasan apa2 pon, dah kul 7.50am lak baru perasan la...maafkan mama ye cayang...tapi tak pa kan? mama dah bagi duit belanja harap2 anak mama pandai la dok pikir lagu mana nak buat kan...bukan lagu DO RE MI ye...hihihi, errmm lagi pon baru first time tau mama jadi pelupa tu..harap2 lps nie tak terjadi lagi yeee....

No comments:

Post a Comment