Monday 18 March 2013

Terkenang Semasa Dulu........

Hain Kengkawan...
Ha nie nak citer ckit sal kenangan dulu2 era2 90an hihihiii lama tuuuuu...


Citernyer gini...ha brg2 dekat atas tu tok nurin bawak p sek tok subject BI,,
tah hape la cikgu dia nk buat..
Tapi saya bukan nak citer sal cikgu nurin tauu,,,nak citer sal panda yang dok muncung tu..Dolo2 zaman 90an water colour tu la yang arwah abah beli tok kami 5 beradik percaya ka dak..satu tu kongsi 5 orang...errrrmmm  tau dak mcm mn nk kongsi..saya dengan kembar sib baik la 1 class dah tentu subject tu waktu n hari yang sama kan..tapi pulak kak yang saya nie tua 2tahun dari kami, subject seni dia kena pulak hari yg sama..wktu ja berbeza...kalu dia dulu guna..lepas habis class dia saya or adik p la berlari ke class kak yang nie tok ambil panda tu..masa tu tengok kengkawan lain bawak semua kotak biru tinggi BANCHO...kami pakai panda ja...apa pon kita kena bersyukur kan? Betul betul betul....Tapi  saya beli panda tu tok nurin suruh dia tau sejarah2 org tua dia hihihi....walaupon skrg nie sebenarnya boleh kalu nak beli brand BANCHO tu..syukur alhamdulillah rezeki anak2 tu ada..
.BERAKIT-RAKIT KE HULU, BERENANG-RENANG KE TEPIAN, 
BERSAKIT-SAKIT DAHULU, BERSENANG-SENANG KEMUDIAN..

No comments:

Post a Comment