Digital clock

Friday, 22 March 2013

Resah Orang Tua


 
Susahnye hati ibu bapa jika anak2 sukar mendengar kata..
Susahnya hati ibu bapa jika anak sukar nk solat...
Susahnya hati ibu bapa jika anak sukar belajar..
Bagaimana nk lembutkan hati anak2 agar insaf & sedar?
Cubalah hantar anak2 tersayang 10-17tahun ke:
SEMINAR SYAHDU (SEMINAR ANAK HEBAT DUNIA &AKHIRAT)
2hr 1mlm dlm pengisian keruhanian yg padat bersama ustzh & ustaz serta team SNB KASIH bermula esok.Alhamdulillah ramai yg telah berubah ke arah yg lebih baik,rajin solat,taat pd ibu bapa & rajin belajar..Kita hanya mampu berusaha...Allah yg menentukan.Ibu bapa perlu hadir dlm slot akhir yg sgt memberi kesedaran pd Ahad 230-430ptg.Moga dgn SYAHDU dpt mengeratkan lg ksh syg antara ibu bapa & anak2..amin.Pendaftaran esok bermula 930-10pg.Hanya 2 lokasi sahaja cuti sek ni.Cepat daftar ye krn tempat hampir penuh.
23 & 24 Mac (esok & lusa) di Kem Bumi Jati,Jln Kebun,Kota Kemuning,Shah Alam.Peta disertakan di sini.
30 & 31 Mac di Kolej Pendeta Za'ba,UKM Bangi.Tahniah pd yg mendaftar ye & yg baru nk daftar,blh online di snbkasih.com @ hubungi @ mesej Syahdu,nama & umur anak serta lokasi pilihan di atas ke:Ust Shah 019-4602317
Ust Zainal 013-3117200 Kak Marlina 017-2155120 
Cik Kyra 013-3930485 Sdra Nasrullah 014-2334622 
Ustzh Sharifah 019-3897506 Ust Wan Muhd 012-9918468.Penginapan..7x makan..fail...modul & sijil diberikan..Terima kasih ye.

Nota: saya nak kongsi info jika ada diantara kengkawan yang berminat..tapi bohong la kalu saya nie dok kata saya tak risau dengan ragam anak2 yang semakin membesar....kecot perutt komeee,     mak bapak nie mikiooo heeyy anak2 betul kannnn???

2 comments:

  1. betulllll sangat...
    udah ler tu zaman skarang ni mcm2 ragam manusia...
    memang mencabar bebenor nak membesorkan anak2...

    ReplyDelete
  2. Tu la sekarang nie bebudak lahir2 je dah celik IT....zaman kita dulu selagi x habis sek men.x der maknernyer nk kenal2 dunia IT nie..siap kena p ambik class komputer lagi..skrg letak je ipad,lap top,pc depan bebudak nie,panjang ja telunjuk depa dok tekan2 n touch2 screen..

    ReplyDelete