Digital clock

Wednesday, 27 March 2013

Buzzy Melanda


Salam Kengkawan, 2,3 hari nie memang rasa lak diri nie sebok pulak kat opis nie, ha mcm kak syaniaftersix kita nie la, tapi tu la kan dia dok cuti dlm pantang sekarang nie. jadinya saya ni baru nak paham2kan diri bekerja seorang2 dlm bilik nie, mau taknyer menagtok usah dikata la..mulut terkunci je x der peneman nak bersembang hahaha, tapi kengkawan tengok syaniaftersix tu tersenyum ja kan waktu bekerja,,ohhh syaniaftersix engkau lah idolaku hahahaha,,,makanyer saya kena lah laksanakan tugas2 yg diberi dengan sempurna...nk ngeupdate blog pon idak le tercapai hajatnyer, nie pon curi2 kejap, padaheynyer ade lagi khoje yang nk disiapkan hihihihi ok la kengkawan ye nanti kita jumper lagi k...

No comments:

Post a Comment