Digital clock

Tuesday, 26 February 2013

Hujung Minggu Yang Lalu

Kami lah penyamun di dalam negeri heeyy
Kerja merompak mencilok dan mencuri
Tidak memilih mas intan kerbau sapi 
Asal yang... molek ku..bawak lariii
Kami penyamun,penyamum la la la la la

Ha ha ha sape lak yang jadi penyamun nieeee??? aduhhhh tolonggg....
rilex ye kawan-kawan x daq sapa yg jadi penyamun n x sapa jugak yang kena samun
mintak simpang la ye..... ha mlm tadi punyer angkara la nie,,dok tengok citer nujum pak belalang tu...isshhh citer dolu2 nie x lapuk dek hujang tak lekang dek fikiran tak gitu...hihihii ok la sambung citer tajuk entry ye..

Hari sabtu lepas saya dok rgajin2kan diri membuat soto n puding trifle,,hihihii nk buat lama dah nk buatnyer tapi x tercapai2 juga,hari sabtu ri ternekat juga nk buat coz sambil buat makan tok family dapat gak balas pinggan jiran sebelah yg terkumpul hihihii alhamdulillah semua selesai...ha saya tepek gambar yg tak seberapa tu ye tok tatapan..
Akmal kata errrmmm sedap...dhen hujungnyer ada lagi ayat dia..''adik nk dapat palale [pahala] alhamdulillah''' puji masakan mama pon dapat pahala kan ..bagus anak mama....




Hari ahad pulak kami ada jemputan kenduri doa selamat n tahlil dekat selayang rumah pak cik..saya p dgn anak2 n kak ja coz hubby kerja so jadi pemandu berhemah le hari tu,,,kalu x bwk penumpang pon still kena berkhemah kan kawan2 haa gitu...kenduri tu tanda syukur tuan rumah coz anak no.2nyer adik sepupu saya lah dapat melanjutkan pelajarannya ke KOREA selama 5 tahun tu ...masa tu saya mesti dah berderet2 anak errrmm..sepupu2 dok panggil saya kak kembo senang je tak kira adik ke akak same je hihihihi,,apa pon kak kembo doakan selamat berjaya n selamat pergi dan kembali...amin... ok itu saja no buat entry kali ini ha dak lelaki dalam gambar bawah nie la nk ke KOREA tu...3org dara pingitan tu semua solo2 lagi,,selepas 5 tahun nnti semua dah berpunyer kottt..hihihihii nanti kita tengok ye selepas 5 tahun....

No comments:

Post a Comment