Digital clock

Tuesday, 22 April 2014

NAMPAK KAN MAMA RAJIN HIHIHI

Ermm nie citer semalam pepagi.. dlm kul 3am
bgn awal nk kejutkan hubby bgn perhi kerja,
alih-alih dia kata awal lagi la mama baru kul 2.30am,
aaaiikk mlm td dia yang cakap nk gerak dr rmh kul 3 or 3.30am
coz nk p KLIA .

Ermm itu le hubby teman..p kerja memang awal2 pagi sblm subuh
makan gaji gitu le ye dak..cari rezeki buat keluarga...
tapi nk bagun pepagi, bininyer nie ha kena bgn sejam awal oook kkkk..
nk pastikan en hubby bgn tepat pada masanyer hidak le kelam kabut..

Tp nie bukan citer bgn pepagi nk pi kerja yeee..hahaha
nie citer kerajinan mama di hening pagi..
Memandangkan pencatuan air kini udak tidak menentu harinyer
dek kerana deme bg bonus ayo konon..udah ade je memanjang ayo kat rumah teman
naik cuak jugak dibuatnyer,banteyney 5ari nie ada.5 ari esok tak de pulak tumpooo komeee

Ha dlm ms yg ada dari kul 2.30 tmn bgn tu 
teman pon idak le tido blk, ape yang teman buat??
teman melipat saki baki kain baju yg tak berlipat atas katil bebudak tu..
udah melipat teringat pulak ada kain baju dlm mesen, 
hape lagi tengan ade ayo nie membasuh je le kojenyer..

udah siap semua..cukup time nk kejutkan semua hubby teman..
udah dia mandi2, teman udah sediakan minum pagi dia.
Milo+ESP kome oiiii..aauuumak....
udah dia pergi koje tu teman bukak poyok nasi..negok banyak pulak balance nasi mlm
ape nak buat, tinggey di rgomah x der sapa nk makan kang ke tong smph plk jwpnyer..

ERmmmm masak le nagi goreng ye dak
boleh jugak bebudak nie bawak bekal ke sekolah..
ha nie le baru sampak kemuncak ceritenyer nie..
nak tau ape yang jadi dlm kejarinan mama nie hahahaha kome jgn pelik pulak ye...


Ha ini namenyer nasi goreng telur okkk
dlm tengan mengoreng ketung ketang di subuh hari tu
terjadi le kesah..patah la hati

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ha udah patah le ati teman kome oiiii 
udah 9thn kome dia berjase. ate kome pikio rejin ke idak teman nie??/
ha kome tengok jugak setiap penjuru sudip tu..
lesuttt komeee,,,aaaiiikkk idak rgajin lagi rgope itu...
ish ish ish bini sape le nie yek??/ hihihihi

RAJIN KE IDAK TEMAN NIE KOME OIIII????



2 comments:

  1. rajinnyer sampai patah senduk :D good job

    ReplyDelete
  2. hahahaha tu la tu selalunyer pemegang sudip yg tercabut, saya sampai patah hihihi

    ReplyDelete