Digital clock

Thursday, 19 December 2013

P JALAN2 AT I CITY SHAH ALAM..

Memandangkan hari selasa ri tu ada gangguan air,,
makanyer boss teman dengan baik hatinye bagi balik awal 
sampai rumah,, hubby teman pon habis kerja awal..
hihihi apa lagi buat pemikiran le  kenen en hubby ajak keluar mlm tu hihihi..

Adik sepupu teman 2 orang dari perak ada kat cinie
depa mai hari isnin ri tu naik ketapi laju dari ipoh 
kebetulan kan teman n hubby balik kerja awal
so kami pon jadi le nk kuar mlm tu...

mula2 dari rumah kami p saujana putra, tengok my mak mertua tak berapa sihat..
lepas dok sembang2 sejam 2 gitu, kami pon mintak beransur le..

dlm perjalanan tu baru kami pikir nak jalan2 kemana?
alih2 kami kata p i-city nak tak?depa kata ooookkk i-city...


Ok dah tau i city tempat di tuju,,jom kita bergambo gumbira dulu k
anak-anak teman yang sebenornyer terlebih gumbira hihihi
jarang le dapat kuar mlm hari2 bekerja nie...
ok jom layan gambo-gambo je lah boleh??


Aje beno je rgopenye deme berlari ye dak...


Kudaku Lari Gagah Berani..Ohhhh Larilah....





Anak2 teman nie, semenjak 2 menjak nie kalu bergambo
auuuu macam2 setaill, habis semua nak di capoknyer si akmal tu..

Kami x main banyak mainan pon...tengok macam laju2 jugak le mainan tok bebudak nie..
ketapi bebudak ponnn uuuiiittt laju kome...teman nengok aje pon udah pening
ate kalu udah laju pusing dekat 4 raound ape idaknyer pening wehhh
ohhh tak payah le cari panyakit huhuhu

My Family..tak berape nk clear gambonyer...

Muke senyum terpaksa akmal hahaha
gayat papa goyang gondola bila dok kat puncak hahaha
usahkan akmal gayat, mama pon gayat wehhh...

Ok lah sebelum beredar balik kita minum dulu...jam pon udah kul 12 mlm
esok teman nak kgroje..moh kite balik ye...

Suke tengok gambo nie...

















No comments:

Post a Comment