Digital clock

Friday, 17 May 2013

ISNIN 13.5..2013

Dalam kul 11.35 dapat call dari Sek nurin,,hape ke hey nyer nie..anak teman ada buat salah ke...

''Salam puan, saya ustazah hasni..nak beritahu, yang Nurin aqilah tak sehat, dia muntah-muntah..

boleh tak puan jemput dia di sekolah...?ok baik lah cikgu terima kasih, puan boleh jemput Nurin di bilik guru

ye.Punyer la dup dap dup dap hati nie, mak mana yang tak risau..nak2 pulak masalah anak2 apa pon juga

masalah anak2, mak2 lah yang pertama mengetahuinyer tak gitu puan2..

Sampai dah kat sek terus pi bilik guru...bla bla bla..ok puan boleh ke pejabat ye tulis buku rekod bawak

balik pelajar...

Citer menarik seterusnyer.....

JENG JENG JENG....eeeemas putih ke tu?????????


Tengah dok ralit2 isi borang..terdengar lak soalan cupu emas tuuu terkezut teman....

sempat lagi tu..kerani dekat sek tu ajukan soalan sedemikian dekat teman hahahahah..

tersipu-sipu teman, dibuatnyer bukan dia yang tersipu2 hahahaha..

katanyer dia dah lama cari..cincin kosong macam tu [emas putih] hihihii cantik la katanyer..

tau tak belakang dia tu ada guru besar, selamba je ko...hahaha

alih2 teman senyum2 je jawap dengan dia.. 

SAYA BELI DEKAT AVON JE ADA 4pcs/set hihihihi...yang pasti dia kata cantik no hihihihihii....

teman nie susah hati dok mikio hey anak nie..dia pulak selamba aju soalan,

hahahaha tapi teman tak kesah...janji rockkk..

ZASSSS, berdesup teman terus ke hospital...coz 3 hari sebelum tu nurin demam, sejak kebelakangan nie 

kalu dia demam selepas 3,4 hari tu mesti dia demam...dh 2,3 kali jadi gitu,,teman ambik keputusan terus 

bawak ke hospital, tok pemeriksaan selanjutnyer..alhamdulillah docter sahkan tiada perkara yg serius dengan  

sintom2 yg dialami, setelah menerima kptsn darah n smple najis....syukur alhamdulillah..

tp dlm perjalanan nk balik rumah 2 kali dia muntah..dlm dok kat sepital tu idak pulak dia muntah..ish ish ish.

apa pon skrg nie nmpk keadaannyer dh semakin baik.setelah makan obat2 yg dibekalkan..




No comments:

Post a Comment