Digital clock

Friday, 22 February 2013

AkuDhiaDanNur

Errmm mcm mana nak mula kan ye????
Nak mula dari awai ka akhir????
Mai chek nk cuba la noooo...tapi hangpa jgn dok gelak nooo....


Rencah hidup ku ada bnyk bahagian,,,,pasangan kembar, bujang, berkahwin, suami, anak2..Pahit manis kehidupan berumahtangga nie adalah rencahnyer...mcm kita masak-masak tu, tak cukup bahan maka x lengkap le masakan kita asal ade je la....sooo bila dah kahwin ada suami....Anak2???? perlu lah nak lengkapkan rumahtangga, alhamdulillah saya dah ada anugerah itu.. sayang kat depaaa...

PASANGAN KEMBAR
Raha???? eeerrmmm mana 1 nie? ziha or zira..issshhh, itu le yg selalu dok terkeluaq kat mulut depa yg dok panggil kami..Ra[zira]ha[ziha]=raha..so kenalah panggil nama suku kata kedua tu dgn gabungkan bunyinyer...makanyer tak ada lagi silapnyar..ziha or zira akan menyahut dan menoleh dengan senyuman gitu hihihihiii...jgn mare haaa...

NAKAiii......
adik:: Ini baju adik
akak:: ye ke,,gosok dulu baju akak baru akak bg yg ni...
adik:: dah ambik tu..
akak:: isshh adik tiduq, baju aku tadi x licin gosok dia,,tak aci nie...rgenyuqkan sikit lah baju  dia nie,,, ha itu lah antara ragam2 aku dan dhia...

BUJANG
Dipendekkan citer la ye..Abis je SPM tahun 2002 saya pi hijrah dok kat KL[Sri Petaling],,dok mai sana coz dah dapat tawaran kerja kat syarikat Keselamatan sebagai kerani ja..tapi masa tu saya dok rghasa dah bagusss dah dapat kerja tu..maklumlah tak lama lepas tu dh dapat pegang duit sendiri kan??RM600 dah rghasa macaamm 6 rghibu,,,banyak tuuuu mak chik kayooo..hahaha..2 thn kerja 2 syarikat saya kerja..setahun setiap company laaahhh...genap 2 tahun menimba pengalaman, saya jatuh pulakkkkkk duhhhh.....tu la apa nak buat dah nasib nasib badan..bukan jatuh longkang or tangga tauuuu...chek chek chek....chek jatuh hati laaaaaa...awat kalut sangat nieee hahahahaa.. ok nnti smbung lagi ye bab jatuh pulak kkk...tungggu yekk.



No comments:

Post a Comment