Digital clock

Thursday, 26 June 2014

Birthday Boy Akmal

Happy Birthday anak mama n papa MUHAMAD AKMAL HAZIQ..
Yang ke 5 tahun,,udah semakin membesar anak2 mama n papa..
Mama n papa doakan semoga adik menjadi anak yang berjaya dunia akhirat..
Jangan nakal-nakal ye udah besoooo...akai pon bertambah panjang...hihihi

Sampai rumah mak akmal tunjuk, hadiah papa beli, set tulis TRANSFORMERS...Abis ati dpt hadiah berkenan dihati.Terima kasih papa...

Akmal request soh mak dia masak, nk makan dengan kawan2 katanyer,,tp mak cakap adik bagi tau lambat, barang2 nk masak x cukup..huhuhu,,x pe la kata adik,nnti adik cakap dengan mama suruh beli kuih-kuih nk makan dengan kawan2..ok k..

Dalam perjalanan nk p sek.adik ckp nk beli kuih dekat surau, sampai surau kuih-kuih dah abis la mama...
errmm x pe la mama bli roti coklat la..sampai sekolah pusing dekat kedai belakang sekolah tutup pulak,, haddoiii...fening mama... x pe la adik masuk sekolah dulu nnti mama anta roti dekat adik ye,,
mama anta tau nanti adik lapar sian adik...ye la nanti mama anta k...

Dalam perjalanan mama n p opis, lalu depan kedai kek tengok bukak dah kedai kek nie kul 8am..ok k mama singgah le tengok ada kek x,,oraite ada kek, bli  la kek anta kat akmal,,mama p opis bukak opis n tunggu kawan2 mama smpi baru mama gerak p anta mknn kat akmal..sekalinyer mama terlepas waktu rehat akmal kul 9 da,cikgu bagi akmal b.fas, akmal cakap dengan cikgu mama x bli makanan dia huhuhu...mama kuar opis kul 9.20am hehehe mama ingat rehat kul 9.30am.sorry.. ye..

Ok la mama singgah kedai runcit, dekat opis bli apa yang patut  tok tambah2 happy bebudak tu ye..mama bli jajan2 je, coz kedai runcit itu je pon yang ada kan...yang mama sempat bli waktu tu hanyalah ini..



ERM NIE JE SEMPAT MAMA BELI HIHI, 
majlis x dirancang kan, gini le jadinyer, apa pon mama harap akmal happy...
Mama send kat sekolah, mama dengar semua murid tengah mengaji..huhuhu memang sah le mama udah terlewat hihihi, akmal tak tau pon yang mama anta kek n jajan kat sekolah,cikgu buat seprise....hihi tq cikgu sofia n semua...


CIKGU WHATSSAP KAT MAMA 
TQ TQ TQ CIKGU...






Friday, 13 June 2014

PA CITA???

Ermm pe citta la nak update nie?musim cuti sekolah,mama pening kepala. Mana nak bawak bebudak nie cuti sekolah? apa nak masak lunch hari2 cuti?ape nak buat nieeeeeee???oohh feningggg...cuaca pon panas sekarang nie, nk berjalan out door pon x tahan teman..terik kome..duduk di rgomah pon..hangat jugak..
Tapi untuk tidak menghampakan anak2 mama bawak kome ke KLCC sri damansara k...jom layan gemgambo nie ye...








ha udah kome moh balik, udah malam....

ha nk tau deme nie dekat mana hihihi, kejap ye..

*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

at ATIVO PLAZA BANDAR SRI DAMANSARA JE....HIHIHI
 dekat cnie la KLCC NYER...





































Monday, 2 June 2014

9th ANNIVERSARY

Alhamdulillah hari nie genap 9tahun usia perkahwinanku...syukur kehadrat ilahi.dengan kurniaanyer kepada kehidupan kami sebagai suami isteri...Selama 9tahun ni jugak pelbagai dugaan yang telah kami tempuh, suka duka,pahit manis bersam...udah macam lagu pulak yer...Semoga hubungan kami kekal hingga ke jannah...



Sayang sayang selalu

Inilah anugerah terindah yg diberikan kepada kami suami isteri...
mama dengan papa sayang kamu ketat-ketat...