Digital clock

Monday, 29 July 2013

ALAHAN...

Ha kali nie teman nak citer tentang alahan,,jenuh teman mencari obatnyer idaknyer jumper,
makin nk penghujung ramadhan nie rasa mcm kuat pulak alahanku..aduhhh org nk raya2 nie
teman pulak beralah alahan ohhh tidakkkkkkkk...

Ha kome mesti nk tau kan apa alahan teman...hahahaha alahanyer teman pantang makan lepas
buke n solat isyak mule le mata teman nie macam kena kepit jaaa aduhai lomah bonar teman...
Ha nk jadi citer hari jumaat ri tu kan cuti, n cuti 3 hari tu la teman nk pulun hias mengemas rumah bagai kan..

mlm tu kami laki bini sekali sepasang jiran kami tu melayan la anak2 dok main bunga api n pop pop..
mak nk bapak pon teringin gak bonarnyer.. hahahaha tp memandangkan kwsn rumah kami yang
setingginyer n yg sederhana keluasannyer maka terbantut la mak n bapak nk berlari2 membakar merecun la
Itu la jadi lamanyer mata teman nie bertahan.. smpi kul 12 mlm itu pon mcm dh x mau tido...hahaha


Ha nie la anak jiran teman merangkap kawan bermain n berkelahi anak2 teman niee...






Thursday, 18 July 2013

CIK NAK MAKAN APE???

Salam semua, 
lama beno idak menulis nie, bukannyer x der citer, tapinyer x sempat teman nk mengodeknyer..
Ha nie teman nk citer pasal buke pose, n chef yg ambik order kami...
Dengan semangatnyer le teman nie ngoder le menu-menu yang x dpt selalu nk makan...
Daging BBQ,
Salad,
Satay,
Nugget Ayam,
Fish & Chip,
Mak Aiiihh banyaknyer ye dak..kome pon pelik kannnn??
Tapi memang sedap teman nk kabo ke kome...
Rugi kome tak x cube...
Nanti teman bagi alamatnyer ye,ajenyer morgah teman kabo ke kome....
Tapi teman nak mintak maap banyak2 ke kome...
Rgope2nyer Kedai nie indah kabo dari rgope......
Ate mane idaknyer, teman sampai pukul 6..
teman duduk2 time chep dtg tu kul 6 lebih sikit,
cepat x cepat chep tu sendiri serp teman tauu 
itu teman kabokan tadi hebatttt...chep sendiri ambik oder..
Nie teman nk kabo kat kome nie...
Menu yang teman oder tadi idaknyer sampai2 smpi org udah berbuke...
Geram betul teman...
Teman x pueh ht,teman pegi jenguk kat dapor
Sib baik teman yg jenguk, kalu suami teman yang jenguk
udah lame kene chepok...kome tau ape yang chep tu buat..kome nengok nie...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ate kome tengok le,teman yang oder makanan,
Chep nie pulak yang kenyangnyer...
Dia udah kenyang, hape lagi baju chep pon ditanggalkan
Makenyer, memang chep nie udah tutup kedai le gayenyer..
hahahahaha anak oh anak macam2 akai ko ye nak...

KOME MACAM MANA MARGAH DAK KAT CHEP NIE???
hahahahaha..
ok jumpe lagi kita ye...
nie nak mikio menu hape pulak nk masak tok buke pose nie..


Friday, 12 July 2013

PENGALAMAN PERTAMA

Hari nie sek nurin buat hari terbuka tok ibu bapa..majlis mula kul 8.30-11.30..gayenyer macam singkat je time tu kan..teman pon buat kptsn nk kuar dari office kul 9.30 la, sebab apa tau??mgkn time tu org dh x ramai le konon2nyer hahahaha...tapi sampai2 je sek,bila dh ambik nurin dlm klass bwk turun ke dewan..sebaliknyer lain pulak caranyer hahahaha, nak tau dak apa caranyer?????

Kesahnyer gini.murid tahap 1[1,2,3] ni kan x der peperiksaan awal thn ke hape...maklum lah la nie dh guna
system baru loooo...system yg kadang2 teman pon x berapa nak paham hahahaha...
Hari nie, rupanyer2 bukan setakat jumpe guru kelas je... dek kerana guna system baru, ibu bapa perlu berbaris sepanjang mana yg beruang utnuk berjumpa dengan 6 org guru matapelajaran huhuhuu,,, maknernyer enam kali teman kena berbaris smbli menanti tibanyer giliran sendiri hihihi..

Dalam pada tu macam2 gelagat boleh tengok, dr murid,ibu bapa sampai le ke cikgu....Bak kata citer P.Ramli
CIKGU RAMLI hahahaha, saya suka main bola, hari-hari saya main bola.Cikgu senyum2 saja,lama-lama cikgu tunggu ibu bapa...cikgu pon boleh tertidor juga hahahaha...ok lah nnti sambung lagi...

Tuesday, 9 July 2013

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

SALAM RAMADHAN 1434H/2013


Selamat Menyambut Kedatangan Ramadhan 1434H/2013M,
Kepada Seluruh Umat Islam Tak Kira Dimana Saja Anda Berada..
Semoga Ramadhan Kali Ini Lebih Bermakna Kepada Kita Semua..